!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

BRF Mullbärsträdet 5

Felanmälan

Föreningen har avtal med Driftia Förvaltning AB för fastighetens förvaltning, fastighetsskötsel och jourverksamhet.
 
Felanmälan under vardag kl 08.00 – 16.00
På telefon
08-744 44 33
 
Via epost
info@driftia.se
 
Felanmälan kan också göras direkt på Driftias hemsida www.driftia.se
formulär under ”felanmälan

 

Jourtelefon vid akuta ärenden utom kontorstid, nätter och helger
På telefon
08-744 09 50
 
Obs endast akuta ärenden som ej kan vänta till nästkommande vardag och kräver omedelbar åtgärd, till exempel vattenskada, stopp i avlopp, större strömavbrott
 
Hissjour – se nedan
 

Lokalvård m m: Megatron Entreprenad sköter lokalvården och vissa delar av fastighetsskötseln i föreningen. Tel: 070-764 57 03

 

Hissar

Om hissen stannar under färd används nödtelefon i hissen. Om du märker att hissen stannat får du gärna anmäla stopp direkt till Kone telelefon 08-618 01 80 för snabbast åtgärd.

 

Tv-problem

Om du inte har bild eller om det är störningar, knacka gärna först på hos grannen och fråga om även de har problem.

 

Har grannen bild ligger felet med stor sannolikhet hos din egen tv eller uttag.

  Om grannen inte har bild ring till

Com Hem Kundservice för boende 0771-550000. www.comhem.se eller epost:  kundservice@comhem.com Öppettider, kundservice: Vardagar: 08.00-21.00, Lör, sön och helgdag: 10.00-18.00

 

Bredband

Om bredbandet (eller ip-telefonen) inte fungerar, prova alltid först att starta om routern. Om det inte hjälper så kontakta OwnIt på telefon 08-525 07 300

 

Övriga frågor tas hand om styrelsen

Epost info@mullbarstradet.se eller telefon 073-800 97 61